Die vakansie vlieg verby en met lang gesigte en swaar harte laai ons die tassies. Pak die lang tog huiswaarts aan. In die Pakhuispas besoek ons Leipoldt se eensame graf – weggesteek in die Sederberge. Hy is in die rooi sand onder ’n berghang begrawe. Iewers in my siel skop verlange nes. Kom lê so mooitjies in die holte van my bors.

6740

[promosie-artikel] Vriende is ’n noodsaaklike deel van die lewe, maak nie saak hoe oud jy is nie – hulle skep ’n sin van samehorigheid, maak jou gelukkig en staan jou by as dinge in die lewe begin skeefloop. Vir kinders is die koestering van vriendskap ook belangrik vir persoonlike ontwikkeling.

Die onderwyser assesseer die brief deur na die inhoud sowel as die taalgebruik op te let. … 2019-04-23 AFDELING B: TRANSAKSIONELE TEKS – ’N VRIENDSKAPLIKE BRIEF Kies EEN van die onderstaande onderwerpe en skryf ʼn vriendskaplike brief van 80–100 woorde (vier paragrawe). ONTHOU DIE VOLGENDE 1. Gebruik die regte formaat vir jou informele brief. 2. Jou brief moet 80 –100 woorde lank wees en ten minste VIER PARAGRAWE hê. 3.

  1. Taxeringskalendern bibliotek
  2. Politisk filosofi malnes
  3. Migran flera dagar i rad
  4. Webmail syntronic
  5. Återförsäljaravtal mall
  6. Canvas realgymnasiet uppsala
  7. Siemens jobs
  8. 2727 kurtz st
  9. Ferronordic investerare

FORMAAT: ’n Vriendskaplike brief is persoonlik, openhartig, vriendelik en word gewoonlik in ‘n meer informele styl as ’n opstel geskryf. Die doel hiervan is om met familie of ‘n vriend te kommunikeer. Die vriendskaplike brief bevat gewoonlik nuus en verstewig verhoudings. Sleutelwoorde:Afrikaans, gedig, gedig vir 'n vriendin, mooi woorde oor vriendskap, mooi woorde vir "n vriendin, vriendskap gedig, vriendskaps gedig Kommentare 5 Kommentaar Kategorieë Gedigte , Lewe , Mooi Woorde , Sommer net ek , Vriendskap Contextual translation of "vriendskaplike brief vir vriend oor telefoon" into English.

Skryf 'n opstel van 200–250 woorde oor EEN van die volgende onderwerpe. Skryf die nommer en die titel van die onderwerp wat jy kies, boaan. VRAAG 1. 1.1 .

14. 10. Gebruik die homofoon van die woord hael (raampie 1) in ’n sin sodat die betekenis van die woord duidelik na vore kom.

Vriendskaplike brief oor vakansie

Vriendskaplike sekwestrasies het in die praktyk ontstaan eerstens omdat die bewyslas met betrekking tot die voordeelvereiste strenger is by vrywillige boedeloorgawe as by gedwonge-sekwestrasie-aansoeke (vgl. die bewoording m.b.t. die voordeelvereiste in artt. 6(1), 10(c) en 12(1)(c)), en tweedens weens die streng formaliteitsvereistes wat ingevolge artikel 4 by aansoeke om vrywillige

(50) OF 2.2 DIALOOG Jou troeteldier word vermis en jy is besig om plakkate op te sit.

Vriendskaplike brief oor vakansie

ʼn brief van hulle vakansie vir oubaas: Noudat ek uitgeswel van lyf is kan ek treur oor die eelte van my vader, die lugoë van my ma, die skamel offerandes van hulle gebede as hulle my op die knieë van hul Gij Here God lê; noudat ek agter ʼn baard kou kan ek huil as hulle snags my naam fluister met die ruite Ek vra nederig om verskoning. Ek wil so graag weer saam met jou rondspeel en grappies maak – net nie oor Manchester United nie! (Grappie!) Hopelik nog steeds jou vriend. Victor.
Gutenberggalaxens nova recension

Vriendskaplike brief oor vakansie

Button to share content. Button to embed this content on another site. Button to report this content. Button to like this content 3.

15 3 3 tydskrifartikel. 21 2015 7 33 p m. Oor al die ander sakke en sakke sout wat jy as lid van IMAG, die Afrikaanse Taalraad en die XhosAfrika-netwerk saam met soveel ander opgeëet het om Afrikaans vir eens en vir altyd van al die bagasie te help bevry, gaan daar sekerlik nog ‘n boeke of twee oor geskryf word. • Die vriendskaplike brief is persoonlik, openhartig en vriendelik.
Jensen grundskola långholmen

Vriendskaplike brief oor vakansie





April 23rd, 2018 - Die vriendskaplike brief Daar is drie belangrike goed om te onthou 1 Skryf jou ADRES reg 2 Beste Groete amp Liewe Liefde gaan saam 3 Moenie jou van skryf nie ‘n Brief aan jou vriend ’n Brief aan '' N Paar van die beste opstelle Afrikaans tweede taal

begin nie. Dit was my beste vakansie tot nog toe!